Sovmorgon??

De är inte ofta man får den sovmorgon man egentligen behöver.
Idag är jag ledig men var ändå tvungen att kliva upp innan 7.
Imorrn är ja då inte ledig så ingen sovmorgon då häller.
Men få se hur de blir på lördag.
Får ju väl besök till helgen så de blir nog massa surrande hela natten.
De brukar bli så!!
Vi har ju mycket att ta igen så ^^
Sen måste ja städa idag...
Bläää..
Ja hatar nog att städa.
Ska tvinga bror å hjälpa mig.
Då kan ja se om ja kan rädda mina blommor.
Hämtade en tomatplanta igår från saras lägenhet.
Eftersom hon inte är hemma så tänkte jag göra ett tappert försöka att rädda den!
Den mår ju inte så bra nu eftersom den stod utan vatten i ca en vecka.
Så nu ska ja ge den lite kärlek.
De blev ju så goda tomater :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0